Ett dygn med mina ladies

Nu sitter jag som vanligt i ett soffhörn framför teven. Har tittat på "Vid min sida" som är en helt underbar film. Är otroligt nöjd över min helg. Åkte till Tina på Fredags eftermiddagen och därifrån samåkte vi till Sundsvall. Parkerade och checkade in på vårt hotell. Sedan var det bara att göra sig i ordning. Jessika och Annette kom lite senare än oss. Middagen var bokad på restaurangen "7 kryddor" klockan fem, där blev det såklart väldigt trevligt med god mat och vin (för dom andra, vatten för mig).
Sedan gick vi till en annan restaurang/krog, för tjejerna ville ha något att dricka medan vi väntade in bussresan. Dom tog varsin drink, men jag kan inte säga att vi var nöjda med det stället. Gud vilken dåre till ägare!
Rätt som det var så var det dags att gå mot Navet för att åka buss till eon arena. Ganska lustigt att sitta på en buss alldeles kryllad med bara fruntimmer, det kacklade som ett hönshus vill jag lova.
När vi kom fram till eon hängde vi in ytterkläderna och började med lite roligheter. Fick en gratis cd-skiva med Martin Stenmarck och en stor schampoflaska. Knäppte kort på oss med dom snygga grabbarna i bakgrunden, kommer att visa det senare, haha! Det fanns även lite spel och sånt som Tina & Nettan körde medan jag och Jessika glatt tittade på och blev underhållna.
Gick till våra platser strax före nio då showen skulle till att börja. Och vilken show sen, wow! Jag är helt såld och längtar redan till nästa år. Det var helt ljuvligt. Snygga karlar som sjunger bra, även dansare och en extremt rolig Måns Möller, kan det bli bättre liksom? Showen höll på i två timmar, man ville inte att den skulle ta slut. Men då tog vi bussen tillbaka till stan. Vi var alla lite smått hungriga så vi tog och delade på en pizza, jag vet att jag syndade lite men det sket jag i. Har iallafall inte ätit godis, fikabröd eller tagit en droppe cola sen jag satte igång med detta. Maten är jag som sagt inte så hård med. Vi var tillbaka på hotellet strax före klockan ett och gjorde oss klara för sängen. Jag var helt slut efter att ha sovit tre timmar den natten och varit igång hela dagen & kvällen. Sov gott hela natten bredvid Tina i en dubbelsäng. Vi klev upp vid 8 morgonen därpå, gjorde oss i ordning och laddade för hotellfrukost. Säger bara ett ord - mums!
Tog vårat pick & pack och åkte mot Birsta City, där vi spenderade cirka 6 timmar. Så härligt och kul, dock inte för fötterna eller resten av kroppen! Det blev favoritaffärerna med kläder och smycken och sist men inte minst IKEA. Hittade det jag skulle ha, även lite extra såklart. Klockan fem åkte vi hemåt Sollefteå, resan gick bra.
När vi kom hem till Tina var det bara att packa över alla mina grejer till en kall Ford sierra och åka till Trolldalen. Jag umgicks med Oppe & Malin en stund, surrade om allt möjligt och drack en kopp kaffe. Senare gick jag hem till mamsen & papsen där det också blev kaffe och film på teven. Sov över där och sov så gott, ända till 10.30 idag!
När jag kom hem till Ramsele vid ett-tiden tog jag in alla grejer, gick in i sovrummet och fick se mina älskade grabbar ligga och sova bredvid varandra. När klockan var halv tre fick jag gå och väcka dom. Hade ju inte träffat Abbe på 2 hela dygn och gud vad vi pussades och kramades. Han är ju världens sötaste! Men jag kände verkligen vad nyttigt detta var för mig. Och säkert lika nyttigt för Albin och Tommy. Man borde nog komma iväg nån gång ibland, bara för att få vara, själv.

Tack tjejer, för ett underbart dygn. Älskar er ♥



Vi fyra på Ladies Night


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där ska vi göra om! <3

2010-10-25 @ 09:29:32
Postat av: Victorias Julblogg

Ni verkar ha haft det trevligt. Jag längtar till söndag då vi åker till Ullared :)

2010-10-25 @ 09:56:36
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0