Trolldalsmys

Eftersom pappan i familjen skulle ut ikväll så packade jag grejerna, tog med mig Albin och styrde forden mot Trolldalen. Första stoppet blev i Långsele hos min kära mormor. Där var det trevligt med fika och Albin fick busa med Olli som också var där med hela familjen. Hemma blev det god middag då till och med Abbe åt som attan. På teven var det såklart hockey. Tråkigt nog så förlorade Färjestad mot Skellefteå med 3-4. Albins momma fick sköta nattningen, han somnade halv åtta. Vi har tittat på "Så mycket bättre". Tomas DiLeva är ju för underbar alltså, vilken människa! Vi har druckit kaffe och åt en liten mörk chokladbit till. Nu ser vi på Oceans Thirteen. Jag är väldigt trött, otroligt att man håller sig vaken. Inatt ska man ju ställa tillbaka klockan en timme. Jag minns förr, när man gick i skolan till exempel. Vad skönt man tyckte det var när man fick sova en timme längre. Nu när man har barn blir det inte riktigt så, haha. Ni småbarnsföräldrar kanske vet vad jag menar? Imorgon hoppas jag att det blir hyffsat väder så att jag kan ta stavarna eller vagnen på en långpromenad. Vi ska försöka åka i bra tid så Albin får sova i bilen och så att vi hinner till Lena på Me&I-party. Nu ska jag fortsätta slöa i soffan, ville mest bara ge ett livstecken. Ha en fortsatt bra helg. Jag återkommer nog imorgon. Även med lite bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0