Torsdag och fullt upp

Började dagen som vanligt med jobb. Fick göra en massa gerberabuketter som vi ska sälja billigt imorgon. Vi ska även sälja "Höstglöd/Våreld" billigt, hoppas det kommer mycket folk. Efter jobbet var jag till tandläkaren, där gick det ganska bra. Men det var inte alls trevligt pga dom hemska ilningarna. Det är inte hål jag har, utan det är "gnisselprickar". Jag gnisslar tydligen tänderna rejält(?) Fick en till tid i December då jag ska få träffa en vanlig tandläkare och prata om tandskenor och om mitt bett...

Sedan åkte jag till dagmamma, var där med henne och Albin tills jag skulle till optikern. Även där gick det bra och väldigt snabbt. Jag har ingen dålig syn alls och behöver inga glasögon denna gång. Det är jag såklart väldigt glad över. Det känns bara lite knepigt eftersom jag tycker att det har förändrats lite på sistone. Översyntheten som jag haft förut hade t.o.m minskat. Så nu kan ingen säga att jag ser dåligt när jag inte ser texter på längre håll, för nu har jag kollat synen och den är kanon. Överkurs sa han att jag klarade, haha.

Är extremt trött och har förbaskat ont, är väldigt less på det. Idag har jag även haft lite huvudvärk och jag kände att det kom ifrån nacken. Nog om det nu.
När jag & Abbe kom hem så fick han titta på tv medan jag gjorde i ordning våran kycklingmiddag. Vi myste lite framför Playhouse Disney tills maten var klar och när vi hade ätit var det dags att åka på Bamsegympan. Vi kom typ 15 minuter för sent, men Abbe hann ha väldigt roligt ändå. Det var första gången han var med på riktigt och han gillade det verkligen. Så det ska vi nog fortsätta med. Fick hem ett paket åt Abbe också som jag beställde härom dagen, från lekmer.se. Det var en ryggsäck och en sportflaska med Cars och lite duplolego.

Jag har inte hunnit med någon promenad idag heller, en vecka sedan nu. Håller tummarna att jag hinner och har energin till det imorgon kväll. Efter att Albin somnade så har jag bara slötittat på Rosa Bandet Galan medan jag surfat runt och letat skor till mig själv. Blir tokig, hittar inget som jag faller för.
Just nu sitter jag i sängen under täcket, för Abbe den rackarn har ju redan kommit in till oss. Så jag tänkte att det var lika bra att gå till sängs. Åh mina älskade grabbar sussar så gott här bredvid  ♥


Mina, bara mina  ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Men va drygt det är när storleken som man ska är slut eller inte finns. Den var ju riktigt fin :)

2010-10-28 @ 23:29:36
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Victorias Julblogg

Jag måste också ha tandskena när jag sover för jag gnisslar också tänder. Innan jag fick den hade jag ont i huvudet var och varannan dag. Men nu har jag typ aldrig det så du kanske slipper huvudvärken sen. Vad blir det i helgen då ?

2010-10-29 @ 07:55:52
URL: http://victoriajul.blogg.se/
Postat av: Nilli

Jag gnisslar också tänder, ordentligt så jag fick bettskena men bet sönder den på en månad och då köpte jag ingen ny. Hela huvudet är spänt när jag vaknar. Asjobbigt. Men skenor hjälper även om det kan kännas lite obehagligt första veckan.

Postat av: Victorias Julblogg

Jag hoppas den hjälper för dig. Jag tycker inte att det är jobbig alls. Jag kan inte sova utan den men nu har ju jag haft den så länge också. Fast jag tror att jag måste köpa en ny snart för jag har snart gnisslat sönder den.



Idag har S lite jobb här hemma och i morgon åker jag till Ullared :)

2010-10-30 @ 08:04:26
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0