Tillbaka

Nu har vi internet igen. Allt har varit ungefär som vanligt idag. Har promenerat, jobbat och Abbe har varit hos dagmamma. Vi har ätit, myst, lekt och haft besök av Elin & hennes grabbar. Jag ringde även och bokade tid för synkontroll, det blev den 28:e Oktober, samma dag som jag ska till tandläkaren. Det kommer bli en väldigt dyr månad det här känner jag.

Har gått cirka 12000 steg idag, och det är väl ganska hyffsat. Jag har så fruktansvärt ont i kroppen, har "röd vecka" nu och då är det ju mycket värre än vanligt. Det är bara att lida lite extra och stå ut, mer kan man inte göra. Ikväll har jag fått väldigt ont i halsen också, hoppas verkligen inte att jag håller på att bli förkyld igen. Tommy kände sig inge kry idag han heller. Jag tror det bara går runt runt för oss här hemma...

Just nu sitter jag och tittar på Kungarna från Tylösand. Även om dom är pinsamma idioter så underhåller dom faktiskt litegrann. Men jag må ju säga att Greys Anatomy är bra mycket bättre. 
Fick alla bilder idag som jag beställde i förrgår, det var roligt att kolla igenom. Den enda som fattas, som säkert kommer imorgon, är förstoringen på Albin & Bertil. Elin fick lite bilder också, lite olika på våra söta grabbar.

I förrgår beställde jag även från H&M, igen! Två träningsplagg, ett par mysbyxor, en cardigan och ett par ballerinaskor och det var 10% på allt. Nu längtar jag tills det kommer.
Nu måste jag springa ner och slänga in en ny tvätt, sedan göra mig klar för sängen. Godnatt!



Min lilla sötnos klippte gräset på Tores dop  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0