Måndag

Det har gått bra att jobba idag, men jag har varit lite mer trött än vanligt, sådär så att jag gäspar exakt hela tiden. Tiden har gått åt mest till att snitta om alla snittblommor, som alltid görs på Måndagar.
Abbe är hos dagmamma och jag ska hämta honom om en halvtimme, då ska jag även ta ut vårat H&M-paket på OK. Det blir roligt att åka hem och öppna det och Abbe lär nog bli väldigt glad för sina grejer.
Just nu har jag inte så mycket tid här, har mat i ugnen och så måste jag fixa lite annat innan jag ska åka iväg...




Abbe & Edvin - kusiner och bästa vänner  ♥

(Bilden är från Lill-Tores dop i Augusti)


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Dom är så söt på den bilden (lika söt som alltid :)) Du fick paketet snabbt. Ser att jag ska få mitt hm paket denna vecka jag med, så jag hoppas att dom "håller det dom lovat" ;)

Kram

2010-10-04 @ 18:53:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0