Lustiga surrkusen

Gårdagens diskussion med våran son


Tommy -
Albin, vill du ha barn när du blir stor?
Abbe - Jaa.
Tommy - Hur många barn vill du ha då?
Abbe - Två.
Tommy - Vad vill du helst ha, flickor eller pojkar?
Abbe - Flickor.
Tommy - Tror du att Edvin vill ha barn när han blir stor?
Abbe - Ja.
Tommy - Hur många tror du han vill ha då?
Abbe - Två.
Tommy - Jaha vill han också ha två? Tror du att Olli vill ha barn när han blir stor?
Abbe - Ja, köpa!
Tommy - Jaha, ska Olli köpa barn?
Abbe - Jaa, betala!
Jag - Vill du ha någon tjej och gifta dig då?
Abbe - Jaa, köpa.
Jag - Ska du köpa en tjej?
Abbe - Ja.
Jag - Vilken tjej vill du ha då?
Abbe - Tilda!
Jag - Men du kan ju inte gifta dig och få barn med Tilda. Hon är ju din kusin.


Detta fortsatte lite till och allting säger han med ett leende på läpparna. Alla vi frågade om ville ha två barn var enligt Albin. Han är så otroligt söt och underhållande våran pojke, vi fick skratta gott  :)



Abbe och Olli i vintras, sötproppar!


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Edvin har sagt förut att han ska ha fem bebisar ;)

Kramar

2010-10-18 @ 22:45:44
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0