I fyndartagen

Idag efter jobbet gick jag och min chef till Kupan (Röda Korset) för att kika. Det slutade med två kassar för 115 kronor. Det blev en overall till Abbe (en exakt likadan som den han har fast en storlek större) för 50 kr. Hittade ett par täckbyxor åt honom för 30 kr, ett Tom & Jerry-skärp för 10 kr och ett par Kavat vinterkängor för 20 kr. Hittade även en reflexväst åt mig själv för 5 kr.
Jag gillar egentligen inte alls att köpa begagnade saker, men någon gång kan det väl bli undantag? Det är ju roligt när man kan fynda lite. Dessa grejer får vara lite mer "slit & släng". Så får vi köpa något nytt, finare och bättre sedan. Nu var det lite akut med en lite större overall och ett par större skor då det han hade var för smått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0