Onsdag den tredje

Tog vagnen till byn i morse, lämnade av Abbe hos dagmamma och gick vidare på jobbet. Huvudvärk idag också, usch. Efter jobbet hämtade jag Abbe och hade sällskap av Anna-Carin och hennes ljuvligt söta dotter Nova Li som är 1 månad gammal. Man blir väldigt bebissjuk när man får vara med så söta och nöjda bebisar alltså. Dom promenerade hem med oss. Vi surrade lite och A-C fick dricka kaffe medan jag myste med lillan. Albin var väldigt go, ville pussas och kramas hela tiden. Jag frågade om han skulle vilja ha en bebis han också och det ville han!
När flickorna hade farit var det dags för middag, sedan ett bad för oss båda.
Jag läste Djungelboken för Albin ikväll också och när jag hade läst igenom den två gånger hade han somnat. Lugn och skön egentid framför teven är fasen inte dumt. Har precis sett Greys, nu sitter jag och surfar runt & kikar på kläder. Försöker hitta något som jag ska ha på jul till exempel, problemet är inte att hitta utan att välja. Man hittar ju alldeles för mycket som man vill ha. Jag ska kika vidare...



Mammas goding  ♥


Kommentarer
Postat av: Victorias Julblogg

Sötaste Albin. Allt bra annars ?

2010-11-04 @ 10:29:43
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0