Lördagsmorgon

Klockan blev ganska mycket inatt innan man somnade och så hade jag ju även druckit upp vinflaskan själv (förutom 1 glas). Så jag var inte så himla pigg när jag klev upp med Abbe klockan 7 i morse. Men inte så farligt som jag hade kunnat tro ändå, brukar kunna vara värre. Fixade iallafall frukost åt honom och så har vi myst en massa framför teven.

Igår efter jobbet hämtade jag Albin hos dagmamma och så gick vi till Bertils grav med ljus och en krans. Sedan handlade vi det som behövdes, men Tommy fick ändå åka iväg en gång till sedan då jag hade glömt två viktiga varor. Jag tillagade kycklingpajen till middag, mums mums mums! Finns kvar så det räcker till idag också.

Tro om jag kan få en gnutta extra energi snart så att jag kan sätta igång med sysslorna? Springa ner och stoppa i tvätt i maskin, städa badrummet, fara runt med dammsugaren och plocka & rensa lite. Otroligt dumt att ha en "måste-göra-lista" på en Lördag, dålig planering. Men det är trots allt ganska vanligt att jag städar på helgerna. Får se om jag hinner klämma in en liten promenad också, får väl ta den efter lunch isåfall så Abbe får sova i vagnen...



En otroligt söt Abbe  ♥


Kommentarer
Postat av: Emma - väntan på ett januari barn

Du får gärna komma hit och fortsätta med städningen. Har hamnat i någon slags svacka och allt är bara usch och fy... Ingen lust eller ork till något, känner bara massa stress :(



Hihi, tack.. Du kan säga det tusen gånger till. Alltid kul att få höra att man har en fin gravid mage. Inte som husläkaren sa "Jaha, så du är gravid" Mitt svar fick bli "Ja om det inte är tarmarna som sparkar så ja"...

2010-11-06 @ 10:01:22
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0