Fredagsmys

Trots extrem trötthet och massa värk så har jag haft en riktigt mysig kväll tillsammans med älskling, Kajsa och Jim. Vi har ätit olika ostar & kex, druckit en flaska vin, pratat om allt möjligt och sett lite på Idol. Vårat sällskap har nu åkt hem och jag har precis lagt mig i sängen. Får nog återkomma imorgon. Men då har jag mycket att göra här hemma. Har en bra hög med tvätt, måste försöka städa lite här och på kvällen ska jag umgås med Kajsa, vi ska ut på galej. Hoppas ni också haft en bra Fredag kväll? Godnatt!



Abbe & Momma  ♥


Kommentarer
Postat av: Filippa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 21:18:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0