Torsdag

Ja idag har Albin varit hos dagmamma och jag har jobbat. Det var ganska ruschigt på jobbet idag och det var mycket att göra. Sedan sov Abbe en alldeles för kort lur, och jag som var så trött eftersom jag somnade vid 3 inatt, hade sån värk. Men det var bara att stå ut med hans gnäll och leka & mysa tills pappa Tommy kom hem från jobbet vid klockan 15. Det är ju så jäkla tråkigt väder också så man kan inte vara ute heller, idag har det regnat till och från hela dagen.

Sent på eftermiddagen så köpte jag & Tommy hem mat från grillen, fruktansvärt gott. Albin hade redan ätit middag men han smakade en massa av oss, han ville ha många strips med dipp på sötnosen. Sedan har jag kört en diskmaskin, plockat en massa, varit iväg med en tvätt. dammtorkat och dammsugit. Så det värsta är iallafall gjort, men det skulle behöva göras mycket mer här, usch!

Albin somnade iallafall vid halv åtta och Tommy somnade nog i samma veva. Sedan dess har jag fördrivit tiden framför datorn som vanligt, ikväll har jag inget besök heller. Snart ska jag nog skriva en "måste"-lista för alla saker som behöver göras och en inköpslista för några saker som måste inhandlas till både mig och Albin. Ska även köpa lite blommor till hemmet och presenter imorgon tror jag...

Imorrn eftermiddag åker vi nämligen till mamma & pappa och det ska bli så underbart, det var 4 veckor sen vi var där tror jag. På Lördag är det meningen att jag & Tommy ska få gå ut i stan, det är en av årets höjdpunkter i Sollefteå - cruisingen! Mamma & pappa är barnvakt åt lillprinsen och jag hoppas att vi får en kanonkväll, håller tummarna för finväder också. Ska bli kul att gå ut tillsammans, då det var nästan 1 år sen sist.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 23 då det är dubbelavsnitt av Sex And The City, efter det blir det nog sängen. Får se om jag uppdaterar nåt mer i helgen, men annars säger jag ändå trevlig helg!



Mina favoritkillar ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela. Mamma till Emanuel & Hedda

Jag å Benny ska också på cruisingen :) Dessvärre ha ja hört att det inte ska bli nå finväder :( Men man kan ju hoppas att vädergudarna ha tagit fel :P

2010-05-28 @ 11:11:56
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Wilda

Men åh, va fina de är =)

2010-06-07 @ 16:28:57
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0