Torsdag

Snart är det helg igen, underbart!

Igår kväll halv nio fick jag besök av Anna-Carin vilket var väldigt trevligt. Så längesen vi träffades ordentligt, långt innan jag fick Albin. Vi småtittade på Greys Anatomy medans vi surrade och drack kaffe. Det fanns såklart mycket att surra om, allt från jobb och gamlingar till förlossning och bebisar. Hon åkte hem vid halv tolv. Då gjorde jag mig klar för sängen, tog ett tag innan jag somnade, men natten var lyckligtvis helt okej...

Jag och Albin gjorde morgon klockan 6.30. Vi såg på tv, åt frukost, klädde oss och 8.30 var det dags för dagmamma. Sedan dess har jag inte gjort så mycket vettigt, bara tömt ur diskmaskin och lagt i smutsidisk. Annars har jag bara suttit framför teven med datorn i knät och te-koppen i handen.

Om en timme ska man åka och hämta hem lillprinsen, då blir det vila och sedan får vi se vad vi hittar på. Tommy blir nog sen idag också, som han har blivit hela denna vecka. Idag har jag ju saker att göra, ska dammsuga lyan och göra två tårtor. Min älskade sambo fyller 22 år imorgon, tyvärr så jobbar han ju förmiddag men efter det blir det tårtkalas.

Ute är det faktiskt sol och blå himmel idag, lagom temperatur också och kvittrande fåglar. Synd att det ska blåsa... Tänker hela tiden på min svägerska Elin med familj, som är på Gran Canaria just nu. Erkänner att jag är fruktansvärt avis! Det var ju trots allt nästan 4 år sedan jag semestrade över huvudtaget sist (Bulgarien 06) och det var när jag skadade ryggen... Usch!


Sötaste badkillen!


Kommentarer
Postat av: MammaIda

Ja, helt underbart vackra bilder!

Det är bra med oss alla utom Julia som är sjuk hon, annars så längtar vi efter bebis nu.

Men snart får jag föda här i Sollefteå, då jäklar :D

Hur är det med er?

Kram

2010-03-04 @ 12:29:38
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0