Överraskningsbesök

I morse åkte vi till Myrdalen för att överraska gogubben Bertil (Albins gammelfarfar). Och överraskad blev han, han blev så glad att vi kom. Vi satt och surrade om allt möjligt, han sjöng en liten trudelutt för Albin och det var enda gången Albin bjöd på ett litet leende. Annars var han lite småskeptisk och ville bara vara med mig och Tommy hela tiden. Men när Albin skulle få gå ut och åka traktor med pappa blev han eld och lågor minsann!
Vid 11 for vi därifrån, stannade på grillen för att Albin skulle få en korv med bröd och en festis till lunch. Sedan fick han lägga sig, han var så trött och sov i lite över 2 timmar. Vi hade Malin på besök idag igen, även Emilie tittade in en stund, riktigt trevligt...
Jag åkte iväg på ica och handlade en massa gott. Albin fick kräftstjärtar, pasta och creme fraishe till middag. Han gillade det och åt duktigt. Sedan åkte Tommy & Albin till kusin Edvin med familj och var där till närmare sju. Medan dom var borta gjorde jag våran middag, ost & skinksallad och oh så gott det var.
Har sedan spenderat tiden framför teven och Körslaget, jag tyckte att Maries kör var bra. Nu ska jag nog snart gå till sängs för att läsa en stund innan det blir dags för dejt med John Blund...


Bertil ♥

Mina älsklingar ♥

Mina grabbar kör traktor :)


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Söt Bertil!

O Albin åt riktigt bra här med ;)



Kram kram

2010-03-21 @ 08:56:34
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Han tycker väl att faster är en mästarkock ;)

O jag tycker bara att det är roligt när han kommer hit o tigger mat...får han gärna göra lite oftare :)



Kramar

2010-03-21 @ 20:35:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0