Onsdag den sista

Det är sista dagen i Mars, så imorgon blir det ny månad igen. Jag tycker verkligen att månaderna bara rusar iväg.
Albin sov riktigt gott bredvid mig i morse, så söt så. Han vaknade av mitt mobilalarm, nu är han hos dagmamma och ska som vanligt hämtas halv tolv. Tommy jobbar ju såklart och imorgon eftermiddag får han helg, underbart! Påsken är på väg och på Lördag åker vi till Trolldalen. Det blir mys att umgås med min älskade familj och äta lite gott. Albin ska få ett påskägg och fina ytterkläder av sin mormor & morfar.
Har precis stoppat i mig lite föda och pratat med min handledare i telefonen. Nu funderar jag på att lägga mig och läsa lite tills det är dags att åka iväg igen...

Måste även säga grattis till våran vän Anna-Carin som fyller 21 år idag!


Albin & mormor


Kommentarer
Postat av: Emma

Månaderna går verkligen fort, man hinner inte med ett smack! :(



Tänkte fråga om du ville hjälpa mig med min blogg.. Fattar mig inte på det skitet med header :(

2010-03-31 @ 13:01:26
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej, ja underbart härligt med påsk och all mat och godiset framför allt haha ;-) Har du fått dina Twilight böcker än? KRAM KRAM

2010-03-31 @ 16:59:19
URL: http://misssabina.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åhh vad roligt, och vilken lyx att köpa dom för halva rea priset på affären!! Har du börjat läsa än då? Du måste berätta vad du tyckte om första boken när du är klar - och glöm inte att man älskar dom mer och mer för varje bok ;-) KRAM KRAM

2010-03-31 @ 18:40:29
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0