Febran!

Ja i morse väcktes jag i vanlig ordning av att Albin grinade, tittade på klockan och fick mig en chock. Den visade 05:30! Han hade sovit hela natten och annars brukar han vakna flera gånger per natt. Gick in och tog upp honom och när han la huvudet mot mig kände jag att han var kokhet. Tog tempen som visade 39,3, tog av pyjamasbyxor, bytte blöja, gav honom lite dryck & en dos Alvedon. Försökte sedan få honom att somna igen för han var så trött. Det tog en liten stund och han yrade en massa men till slut slocknade han. Han sov väldigt gott och jag fick väcka honom vid 08:30. Det märks verkligen att han har feber, för då sover han mycket bättre.

Vi har iallafall min kära mor här nu, hon kom till oss igår. Vi åt gott, fikade, såg på tv och myste. Såg bland annat på Parlmanetet och sedan Johan Falk-filmen, den var helt okej. Tråkigt att man inte fick se så mycket av Joel Kinnaman bara.
Igår fick vi även besök av Ulf, Ida och Jonna, det var riktigt kul. Blir lite irriterad på mig själv att jag glömde knäppa kort. 
Jag kanske försöker få nånting gjort idag medans Albin har mormor som sällskap, hon blir nog här till senare eftermiddagen. Och Tommy åker iväg och jobbar, han har eftermiddag den här veckan också...


Vårat febriga lilla hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0