Bokmal

Den har dagen har varit bra, inga konstigheter. När jag hämtade Abbe hos dagmamma så satt dom och åt, men han var nästan klar. Det hade iallafall gått bra. Vi åkte först till Färghandeln där han skulle få välja någon leksak - det blev en leksaksmixer och en liten traktor. Sedan var vi in en snabbis på ica, även där blev det grejer till Albin - 2 dvd-filmer, en dinosauriebok och så köpte jag bullar som vi fikade efter hans lur. Tommy kom hem i hyffsad tid.
Vi har lekt, myst och busat som vanligt. Men någon dammsugning blev inte av, får se om det blir imorgon. Då har vi även tvätt hela dagen...

Nu ikväll fick Albin följa med till farfar och titta på Modo-matchen på tv. Bara en period som vanligt, det är alldeles lagom, han pallar inte så mycket mer den tiden. Sedan kom Tommy hem, lämnade honom och jag fick förbereda honom för sängen. Han fick flaskan och somnade vid åtta. Han har redan vaknat tre gånger, vet inte alls vad som stör nu. Hoppas bara inte att det blir en jättejobbig natt.

Albin har varit relativt nöjd idag iallafall, och är han nöjd så är mamma nöjd. Tommy la sig för en stund sedan, ska nog göra det jag med. Måste läsa lite bok innan jag ska sova, läser "Män som hatar kvinnor" nu. Har ju sett alla filmerna men inte läst någon bok och alla säger ju att dom är så bra. Det märker jag! Man blir helt fast och vill verkligen inte sluta, känner mig nästan som en bokmal nu eftersom jag aldrig varit någon bokläsare. Måste nog snart köpa dom andra två böckerna också...


Världens sötaste pojke ♥


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Jag läser (nästan) alltid när jag går och lägger mig...så skönt!



Jeansen är mjuk och skön...inte alls hård som vissa jeans kan vara...



Kram kram

2010-03-02 @ 07:19:15
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: M.

Hehe ja han får göra det :P

2010-03-02 @ 09:31:58
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0