Böcker

Logo

Jag har alldeles strax läst ut "Män som hatar kvinnor", vilket jag själv är riktigt imponerad av.
För jag har inte ägnat allt för många tillfällen till den boken, utan jag har snarare varit besatt och knappt kunnat sluta när jag väl börjat. Och jag som aldrig varit någon bokläsare?
Jag var bara dum som inte beställde dom andra två Millenium-böckerna på samma gång, eftersom jag kommer hinna läsa ut denna. Men nu beställde jag dom igår.
Tog även Twilight-böckerna, 3 stycken av 4. Så efter att jag läst klart Stig Larssons böcker ska jag ge mig in på Stephenie Meyers härliga serie. Tog alla som pocket eftersom det blir lite väl dyrt annars. Jag längtar tills dom kommer!

Flickan som lekte med elden Luftslottet som sprängdes

Om jag kunde drömma

När jag hör din röst Ljudet av ditt hjärta


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag va inte heller nån "bok människa" innan jag läste millenium triologin, dom slukade jag med hull och hår! ^^



kram H

2010-03-22 @ 23:02:13
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0