Utmaning

Utmanad av Emma

• Länka till den man fått detta av (så det går att komma dit genom att klicka på namnet)
• Berätta sju saker om sig själv
• Välj sju bloggare att skicka utmaningen till. Länka till dessa bloggare
• Skriva kommentarer i deras bloggar om att de har fått en utmaning som kan ge en award!

Här kommer sju saker om mig:

1. Jag har världens bästa familj(er)!
2. Jag har dåligt självförtroende ("härmar" Emmma där)
3. Jag är fruktansvärt virrig och glömsk.
4. Är ofta orolig och har blivit ganska negativ de senaste åren.
5. Jag har varit extremt överrörlig sen jag föddes och är nog vigare än man kan tro.
6. Jag avgudar verkligen Millenium-Triologin och även Mikael Persbrandt.
7. Jag väger 40 kg för mycket, men jag har börjat jobba på det.


Jag utmanar den som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0