Seventeen

Mammas lilla bebis är hela 17 månader idag. Tiden fortsätter att rusa ifrån oss, men det är så mycket roligt på vägen. Alla framsteg och förändringar är otroliga. Sen är det fortfarande lite jobbigt emellanåt, men det är man väl tvungen att stå ut med? Just nu ligger jag i sängen, Albin sover sött bredvid. Han vägrade somna om i sin säng, så vad gör man? Men jag har ju migrän nu också, så det var skönt att få lägga sig. Hoppas att jag lyckas somna snart och att vi får en hyffsad natt. Bara inte föregående natten upprepas, för den var hemsk! Nä, pissa och sova. Godnatt!




Här är mitt lilla hjärtegryn 7 månader - alltså 10 månader sedan!
Söt som socker även då förstås ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jo jag hoppas att det är vårt hus. Men det är ju alltid lite svårt med hus eftersom det är en så stor affär. Man vill ju bli jätte nöjd när man köper ett. Men detta var ju byggt 2002 så det borde vara bra tycker jag.

2010-01-30 @ 15:07:44
Postat av: MammaIda

det är så roligt att folk gissar genom kläderna :P haha! Ingen som kika på magen, många säger sig veta vad det blir genom att kika på den? :)

Ja, det är nog en förkylning som har krypit sig inpå Julia. Som det ser ut nu iaf, men hon är lite bättre iaf :)

Kram!

2010-01-30 @ 22:42:50
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: unique

Det är skrämmande hur fort tiden går. Wilda är 4 veckor imorgon. Helt sjukt.



Jo då. Hon sover som en stock. Jag njuter. Just nu äter hon var 4:e timme. Blir dock lite orolig att hon inte får i sig tillräckligt. Fast det får vi reda på imorgon på BVC

2010-01-31 @ 09:52:09
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Victoria

Jo det är väl helt ok, Tilda är inte riktigt frisk ännu från sin magsjuka men annars är det bra. Vi håller på & sätter upp tapeter i köket nu, jag hoppas att jag ska hinna klart idag

2010-01-31 @ 12:31:48
Postat av: MammaIda

Tycker du att det ser ut som om det är grönt och blått i bilden eller vad menade du?! :)



Ja, lite bättre är det med stumpis men hon är fortfarande snorig och hosta.

Hur är det med er då?

kram

2010-01-31 @ 15:34:56
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: MammaIda

Jag trodde du menade att du visste vilke färger det var.. Tänkte att du måste ha en dundersyn som ser det genom svart/vit :D haha!



Det vart inge kalas för oss idag men de kom med smörgåstårta och vanlig gräddtårta, så goa :)



Ja, Julia blir hemma från dagis imorgon tro ja. Hon får vara hemma och mysa med mamma :)

Kram!

2010-01-31 @ 22:42:15
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0