Ellos

Angående Ellos-beställningen jag gjorde igår, tänkte berätta vad det blev.
2 pack vita örngott, 2 vita dra-på-lakan och ett vitt överkast till våran dubbelsäng.
Rosa fina gardiner som vi ska ha i fönstren när vi bytt rum med Albin. Skamligt nog så hänger fortfarande julgardinerna kvar där, just för att jag tänkt köpa nya dit. 
Tog även en verktygslåda med borr och massa andra verktyg som Albin ska få, vad glad han ska bli! Han som älskar Edvins borrmaskiner...
Sist men inte minst så tog jag en klätterställning/klöspelare till katterna, jag hoppas att dom också blir glada och att den kommer till användning. Så att dom inte använder skinnsofforna lika mycket, grrrr! Det var egentligen inte en sån här jag ville ha, färgen tilltalade mig inte riktigt. Men det var den enda som fanns och som dessutom var väldigt billig. Så det var liksom inget att fundera på, ser ju rätt mysig ut iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0