Tävlingen med stort T

Jag har just deltagit i en tävling som jag absolut vill vinna och som jag anser att jag (VI) är värda av olika anledningar.
Tävlar om en solresa, en vecka för mig och mina medresenärer. Då ska man ha med sig kamera och bärbar dator för syftet är att vara deras "resereporter" och blogga under hela resans gång, vilket bara vore ett nöje enligt mig. Så nu håller jag verkligen tummarna och hoppas på tur, hoppas hoppas hoppas. Håll tummarna ni med är ni snälla!

Tävlingen är i samband med Solresor och ni hittar den HÄR!



Drömmer mig bort till soliga stränder, stort vackert hav, fina miljöer, roliga nöjen och härlig pool...


Kommentarer
Postat av: Victoria

Lycka till. Jag hoppas du vinner. Vilket land valde du om ni vann ?

2010-04-16 @ 07:31:11
Postat av: MammaIda

Mamma fixade fram två cykelstolar åt Julia :)

och en bebisgunga, men tack ändå :)



Julia älskar verkligen cykeln och det var en bra investering :)

Är det bra med er?

Kram!

2010-04-16 @ 20:18:05
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0