Tisdag

Denna dag startade med en sju jäkla trötthet och huvudvärk, men den har rullat på ändå och jag lever ju. Tommy åkte iväg på jobbet redan klockan 11. Jag och Albin har lekt, busat, myst och han har sovit en lur. Nu dom senaste dagarna har han sovit bara en gång per dag och det har faktiskt gått bra. Det blir mycket trötthet, grin och gap men det får man stå ut med. Är man inte van så säg? Vi har hälsat på Elin & Edvin en snabbis, träffat Kajsa, varit en sväng på ica, kört runt lite i bilen, lekt & myst med katterna. Det har alltså varit som en helt vanlig dag för oss.

Albin haltar inte alls lika mycket nu iallafall, så jag hoppas att det går över helt nu så man slipper fundera på det och kolla upp det. Vi bestämde ju att avvakta lite till eftersom det hade blivit bättre och han inte verkade ha ont längre. Dom på barnmottagningen sa det igår, att vi kunde avvakta lite. Om det inte gick över eller om det blev värre fick vi höra av oss igen.

Albin somnade klockan 20 ikväll och då slökollade jag på Idol medan jag suttit vid datorn. Får se hur det går, han har börjat vakna runt 22-snåret nu senaste dagarna och vägrar somna om. Så man har fått gått och lagt sig med honom hos sig redan då. Det har inte gått annars, och vad gör man? Hoppas han kan vänta lite längre ikväll. Man vill ju hinna göra sig i ordning för sängen och kanske ligga och läsa en stund istället för att måsta stressa isäng. Får hoppas på det bästa, nu ska jag iallafall fortsätta med min uppskattade egentid...


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

åhh jag älskade de möblerna.. ur snygga.. :)

kram

2009-09-22 @ 22:44:23
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Emma

Låter snyggt! Ser framemot bilder på hur det ser ut i er lya :)

Kram

2009-09-23 @ 10:13:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0