Stelbenta prinsen

Fick nyss en kommentar från Carina, hon är min "extramamma" och Albins "Mommi" som vi säger. Hon undrade om Albins haltande och jag kände att jag måste svara här, eftersom hon inte har någon blogg. Och ja, han haltar likadant fortfarande, om inte värre. Han har blivit mera stel i benet, det vänstra som han haltar med är nästan rakt när han går. Jag tror knappast att detta hinner gå över i helgen. Så det blir nog att åka till sjukhuset på Måndag för att kolla upp det riktigt.

Idag har vi ju haft min favorit Jessika här i flera timmar. Vi har surrat och mått gott, som vi alltid gör när vi är tillsammans. Vi har ju varit vänner sen vi var 4 år, så vad annars?
Elin och Edvin kom också förbi en sväng, det var trevligt. Framför allt roligt för Albin, att få träffa sin älskade kusse. Lille E lånade Albins Sing a long cd-spelare och sjöng så sött för oss - "Imse vimse spindel".

Men annars har det väl inte varit så värst bra för Albin i eftermiddag. Han har inte velat äta något vidare idag, men jag har ju fått i honom så gott jag kunnat. Och så sov han bara en timme på hela dagen, från halv sju i morse. Så det resulterade i att han var fruktansvärt trött hela eftermiddagen och kvällen. Ville inte alls äta någon middag heller. Men han fick sig ett härligt och mysigt bad med mig, som var väl behövligt för oss båda, lortgrisar som vi är!

En glad nyhet - Kitty är hemma nu! Kan berätta om mitt hemska uppdrag imorgon, nu tänkte jag skynda mig till OK innan dom stänger...

HÖST


Kommentarer
Postat av: M.

Ja men precis! Å de är ju smidigt om rummet är tomt också :P

Haha ja massa saker har aldrig blivit av här..men de är nog för att man har ledsnat. Å för att man inte har haft tid såklart.. Som skafferiet som aldrig kom upp bredvid kylskåpet..haha.

De var ett under att Heddas rum blev klart så snabbt..



Nej han ska ju inte behöva de! Speciellt inte om de gör ont för han! Så ja hoppas verkligen de blir bättre snart!



Ja de får du nog göra de^^,

2009-09-18 @ 22:40:05
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja men precis:)



Ja, det kan ju vara någon gömd infektion eller något =/ Eller så kanske de kan vara pga någon förkylning? Förkylningar kan ju spöka till de ordentligt =/

2009-09-18 @ 22:47:23
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: mammagladh

Härlig höstbild!



Tack för dina tips hos mig.

2009-09-19 @ 09:27:01
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: M.

Aha=/ Ja då va de klurigare=/

Hoppas ni får reda på det iallafall!



Vad gör ni som värst i helgen då?

2009-09-19 @ 09:53:14
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Stackars prinsen som haltar så... :o/ Det låter ju verkligen som han har ont i benet. Bra om ni får kollat upp det på måndag.



Hoppas ni får en fin helg nu vännen!

Kram

2009-09-19 @ 10:22:09
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jessika

Det var så mysigt vännen och Albin var liika söt som vanligt :) Ni har fått en så fin lägenhet! Kram

Postat av: MammaIda

Tro du skickade kommentaren till fel blogg :P

2009-09-19 @ 12:50:12
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: M.

Haha ja jag skrattade som fan efter att Benny hade tagit den:P För ja märkte inte att han gjorde det:P

Jag är ju en nagelbitare så de va nog de ja höll på med :P Emanuel den lilla härmapan vet ja inte riktigt vad han gjorde:P



Ja det kan ju vara skönt å veta va det är för något!

Aha, ni har de roliga framför er:P



Ja vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Benny är ute å ränner å jag har passat på att tvätta lite.

Imorgon ska ja hämta mor i Sollefteå, annars ska vi nog bara vara:)

2009-09-19 @ 14:55:11
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: MammIda

Ja verkligen herregud! :)



Och jag känner att vi måste träffa er nån gång också!



(Den fick jag av dig :P )

2009-09-19 @ 18:02:22
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: M.

Haha å en annan längtar till flyttstädningen:P Men ja gillar ju å städa så de kanske är därför :P

Fast det är lite .. pressat ändå, man måste ju vara så jäävla noga eftersom de blir så att man "städar åt en annan" :P



Haha jaså?:P Ja han var nog hos Palle (om ja nu minns namnet rätt) Vi får träna där när vi vill eftersom vi har en träningsgrej där ^^,

Han ha tagit chansen nu å träna varje gång han är i Ramsele, han har aldrig tid annars.

Karln har ju fasen försvunnit nu sen han slutade träna då han började på utbildningen!

2009-09-19 @ 22:50:00
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ja å det är ju så mkt att komma ihåg!

Man måste ju liksom ta alla vrår och skrymslen:P

Tror ja måste göra en lista, haha! Det är ju liksom, tvättmaskin, under både dusch å badkar, diskmaskin, ugn, kylskåp, torkskåp..värmepumpen ska ju rengöras å gud till förbannelse:P Sen äre ju alla jävla lampknappar..å runtomdom. Inte lätt med en karl som JÄMT är svart om händerna. hm..



Ja precis:) Ja frågade han om han hade vare å träna men de hade aldrig blivit av. Dom snackade nog skit istället. haha:P

Ja jag vill också börja träna, Benny å Palle är på mig som fan. Men det är ju så tråkit att träna själv=/ Å då har man ju som ingen motivation heller.

Jag vill kunna gå upp i vikt ja, ja bara rasar jag med.. Men de har ja ärvt ifrån min mor. Hon är mycke mindre än va jag är :P Vi har sån skum ämnesomsättning. Vi måste "småäta" hela tiden och träna för att kunna hålla upp vikten. Annars blir de skit av alltihopa.

Så ja är skitavis på sånna som går upp flera kg om dom äter bara lite godis eller kanske en större portion mat :P

2009-09-19 @ 23:31:28
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: freja

läskigt det där med benet, hoppas ni får svar på sjukhuset!

2009-09-20 @ 12:49:34
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0