Present av farmor

Även denna dag har varit ungefär som alla andra, det har varit mycket bus, lek och mys både med Albin och med Kattis. Men ikväll åkte vi och hälsade på Albins farmor. Kände både att vi behövde göra något eftersom Albin blir så less här hemma och så träffar vi inte henne så ofta. Väl där så börjades det med paketöppning för Albin, där det var en rolig fischer price leksak. Den kommer vi nog leka en massa med imorgon. Han gick runt och utforskade lite, så han var väldigt nöjd. Tittade, klämde och kände på allt.
Sedan drack vi kaffe med dopp, Albin fick smaka lite kaka som han verkade gilla skarpt. Vi pratade en massa om allt möjligt, men till slut blev Albin lite missnöjd eftersom han var väldigt väldigt trött. Så vi tog vårt pick och pack och for hem. Bytte blöja, tog av kläder, borstade tänder, tog alvedon, fick flaskan och somnade gott. Då satte jag mig framför teven för att invänta idol. Här sitter jag fortfarande och även ikväll var det några riktigt duktiga sångare, även "skådespelare"...
Nu tänkte jag faktiskt stänga av datorn och så ska jag först gå på toa, efter det ska jag ringa Tommy och sedan ringa mamsen.

Jag är så orolig över en grej bara, jag hittar inte kameran! Har letat överallt där jag kunde tänka mig att den den var, utan resultat. Vi har ju aldrig lagt ifrån oss den eller glömt den nånstans, så jag förstår inte vart den kan vara. Blir struligt med flytt och allt! Jag hoppas verkligen att den kommer fram imorgon så att jag kan knäppa några kort på prinsen och lyan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0