Måndag

Natten har varit som dom flesta andra, ganska bökig och dåligt med sömn. Tommy klev upp vid 3 och började jobba halv 5, så jag och Albin har varit ensamma på morgonen. Ätit frukost, lekt, myst och tittat lite på tv har vi gjort. Han har även gått runt med dammsugaren här hemma, det var en jättebra present Lena!
Lilla Kattis har äntligen klarat av att vara ute en stund, i 2½ timme närmare bestämt. Annars har hon stått utanför dörren och jamat så fort jag har satt ut henne, så det har bara varit att släppa in henne igen. Jag hoppas att det blir mer & mer och bättre & bättre. Idag kommer ju hennes älskade mamma Kitty hit till oss också. Mamma och pappa tar med sig henne, om hon är inne då vill säga, annars får det bli nästa gång.
Jag sitter här med en kaffekopp och ser Våra bästa år, medan Albin ligger och sussar. Snart kommer våran favorit Kajsa hit, så då blir det mera lek...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas de funkar med Kitty där. :)

Kram

2009-09-14 @ 12:20:37
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0