Lill-Lördag

Ikväll har jag haft lite mys för mig själv, när Albin hade somnat. Suttit i soffan framför Idol och knaprat på lite godsaker. Jag längtar redan efter morgondagens avsnitt, blir spännande att se hur det går för alla att sjunga solo.

Jag tänkte göra mig i ordning för natten, lägga mig i sängen och titta i någon katalog och ringa älsklingen. Hoppas han kommer hem i någorlunda tid, jag har så svårt att somna när jag är själv. Det är bara att ligga och vänta på att lillprinsen ska vakna och vilja in för att mysa ner sig hos mig.

Imorgon vet jag inte heller vad vi ska göra, kanske ska vi umgås lite med våran Kajsa. Och så ska hyresvärden limma upp hårdpapp på väggen i vardagsrummet, så att den blir jämn. Jag har även fått tapetrullarna så dom ligger här hemma och väntar på att få sättas upp. Får se när pappa & mamma kan komma...

Kommentarer
Postat av: Emma

Typiskt, bara för att jag missa idol idag så säger alla att det var super bra. :( Var det verkligen såå bra?



Pga virus så kan kjag inte skicka bilder, men du kanske kan sno en från google, natur bild? Vill ha stillren :) Sen har du fria händer. Gör det du kan, mer kräver jag inte :)



Hemligheten har lämnat oss. Antar du inte läst "andra bloggen" Dagen efter M sagt att han vill vi gör abort så fick jag missfall.



Godnatt.. Kramar

2009-09-23 @ 22:46:52
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vi har ändrat oss vi ska inte till Sundsvall denna helgen, vi ska vänta nån helg. Vi ska köpa golv till köket.

2009-09-24 @ 09:02:02
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag såg också på idol. ^^ fast utan godsaker. Ett stort glas ramlösa bara. Känner mig riktigt duktig! ^^



Ja, vi verkar tycka om samma saker så du verkar ha god smak. :)



Hoppas ni får en fin dag idag.

Kramar

2009-09-24 @ 10:00:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Ville och ville... M kände mer att bo i en etta med en liten och han ska plugga till polis nästa år. Han hade missat så mycket. Det var det de handla om! Men babyn lämnade oss ändå, så det var kanske tur jag var inställd på den dåliga utvägen... Jobbigt var det fast än vi kommit fram till det. Vi hade tagit ett beslut helt i onödan kändes det som.. Svårt att förklara!



Skrik när du vill göra dsignen :)Ingen brådska bara så du vet :)



Kramar!

2009-09-24 @ 11:03:20
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: M.

Ja precis ^^, Fast ja skämmer bort henne lite också, de behöver hon!:P



Ja nu är de inte länge kvar :) Ska bli så roligt! När allt är klart vill säga :P



Ja Hedda hon växer så de knakar! Å pratar på för fullt gör hon nu med:) Så kul! :D



Du gör rätt i att sluta bry dig, man ser ju på barnen om dom är välmående ändå eller om dom inte får i sig tillräckligt. Alla barnen är ju olika. Jag hatar verkligen den där kurvan dom kör med på bvc. Emanuel är ju överviktig enligt den där kurvan..



Jo annars äre bra, man känner sig så väntlös om dagarna bara :P Med er då?

2009-09-24 @ 11:41:42
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Annette

Hårdpapp på väggen?? Det låter inte riktigt riktigt..

Varför sätter han inte upp gipsskivor, så det görs ordentligt?



Vill ju att ni ska ha det bästa :)



Kram!

2009-09-24 @ 18:00:12
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0