Besök & paket igen!

Idag har Albin haft en bra dag minsann. Jag kan säga att det inte alls är ofta som han är så här nöjd mest hela dagen, och då har han ändå ätit väldigt dåligt och sovit cirka 45 minuter på hela dagen. Kanske beror det på att han först fick besök av Lena, som han fick en egen liten dammsugare av i efterskott. Inte nog med det så kom Elin och Edvin också efter en liten stund. Av dom fick han en Byggare Bob-bok och Byggare Bob-lego.  Sedan blev det lite fika och grabbarna lekte på väldigt bra. Fast det var mest Edvin som lekte för fullt och Albin var nöjd av att titta på. Edvin var så söt där han satt och sjöng för Albins cowboy medan Elin filmade honom, IDOL nästa kanske?
När dom åkte hem försökte jag få Albin att somna, utan resultat. Så det blev lite mera lek och sedan middag, vilket Albin inte alls åt mycket utav. Men knepigt nog så verkade han inte vara hungrig heller eftersom han var nöjd. Senare tog Tommy med sig Albin i bilen en sväng. Han skulle på Brorssons (jobbet) och kolla nånting och så tror jag att dom var till Albins farfar en snabbis. Sedan ringde Tommy mig och bad mig värma flaskan och förbereda allt för lillskrutten höll på att somna där i bilen. Dom kom in och han sov nästan i pappas famn, han var helt "borta". Så av med kläder, ny blöja, i med alvedon och Bisolvon som han får flera gånger om dagen nu när han är förkyld. Sedan fick han sin älskade flaska, den går alltid i! Han somnade iallafall halv åtta, inte illa!
Tommy har gått och lagt sig och jag sitter här vid dator och tv som vanligt. Känner mig ganska nöjd med dagen, trött och slut. Så det dröjer nog inte länge innan jag också hoppar i säng, om jag nu kan slita mig från teven och Notting Hill?
Hade såklart inte laddat kameran tills idag heller, så det blev inga bilder. Jag hoppas det går bra för Elin att jag "snor" av henne :) Dom var ju så söt grabbarna!

SÖTA KUSINER


Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det går så fint att du är på min sida och "snor" :)

Tacl för igår! Nu ska jag snart göra mig iordning för att fara och arbeta...



Kramar

2009-09-14 @ 05:59:10
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0