Spänningar

Idag blev jag ganska less en sväng för att Albin var jättetrött & grinig och jag gjorde allt för att få honom att somna, men ibland så är han extra tjurig. Han har en jäkla vilja och ett fruktansvärt humör denna lille man, kanske blir bra senare i livet då han ska bli hockeyproffs? Men det är inge vidare i dessa unga år. Iallafall så försökte jag i nästan 2 timmar innan jag gav upp. Då var jag tvungen eftersom han hade bajsat och så hade hans kära pappa kommit hem från jobbet.
Då väntade vi en liten stund, sedan la vi oss tillsammans i våran säng alla 3 och efter en stund fick jag honom att somna genom att berätta en saga. Det var en skön och väl behövlig lur, men egentligen lite för sent. Så ikväll fick han vara uppe lite längre, vill inte riskera att få hålla på i över en timme. Men han somnade riktigt gott av flaskan efter nio-tiden. Så det var skönt! Jag såg på Mammas pojkar och Lyxfällan, sedan gick jag till sängs med datorn och här sitter jag. Så allt är som vanligt.
Imorgon när Tommy kommer hem från jobbet ska vi göra oss i ordning och packa lite för att sedan åka till Trolldalen. Vi ska vara där över natten och det ska bli så mysigt. För även Olli ska sova där och det var längesen vi träffade honom. På Lördag fyller världens bästa Rasmus 5 år, så då blir det kalas. Kommer nog Albin gilla, en massa barn och full fart.
Senare under Lördagen så åker vi tillbaka till Ramsele. Då ska vi äta och dricka gott tillsammans med våra vänner Jim & Kajsa, kanske se någon film och bara ha trevligt. Längtar redan!

Men nu ska jag nog snart stänga ner här och invänta lillgubben. Jag kan fortfarande inte somna bra på kvällarna, aldrig före klockan 1 iallafall. Och det är så jobbigt, man vet inte hur natten blir eller hur tidigt morgonen startar utan det är bara att hålla tummarna. Jag har nämligen såna spänningar i nacken, huvudet och käkarna. Ja allt känns det som, men det är det som gör att jag inte kan slappna av och somna. Jag ska ju till min läkare den 29:e och då ska jag prata med henne om ganska mpnga saker och så ska vi undersöka min rygg. Då ska jag bland annat höra med henne om dom här spänningarna, om det kanske finns någon muskelavslappnande medicin jag kan ta.

Gud vad långa tråkiga inlägg det blir jämt nu för tiden. Men det är ju för att jag oftast bara uppdaterar en gång om dagen nu och för att jag inte har några nya bilder - det är skit! Men nu skrev jag lite eftersom jag inte vet om jag kommer göra det imorgon. Ni får ha en trevlig helg allesammans!


Bara för att göra inlägget lite trevligare så tar jag en "gammal" bild... som jag tycker är så härlig :)


Kommentarer
Postat av: Emma

DU ÄR UTMANAD!!!

Berätta när du är klar!

Kram

2009-10-16 @ 11:47:18
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0