Helt ovettig Lördag

Idag har vi inte gjort något vettigt alls, utan har bara varit. Det kan ju vara skönt ibland, det finns ju dock ganska mycket att göra ändå. Sånt som ingår i vardagen. Vi kollade iallafall på hockey hemma hos svärfar, där vi även blev bjudna på pizza. Tack! Mycket trevligt, och Albin fick ju smaka en massa av sin favoriträtt idag igen.

Nu ikväll har vi haft Albins farbror och gudfar Kennet på besök. Han och Tommy har tagit någon öl medan jag har smuttat på lite rödvin och vi har tittat på tv. Körslagett bland annat, och vi håller såklart på den bästa - Roger Pontare! Hans kör körde ju en underbarlåt också - "Name of love" med U2.
Albin somnade gott strax före åtta. Han har redan vaknat en gång, men somnade om som tur var. Nästa gång han vaknar kommer han nog vilja krypa ner emellan oss och det får han såklart.

Jag sitter och påtar på med en beställning från Halens. Det är både några plagg till mig själv för en gångs skull. Det sker inte ofta nu för tiden (som för de flesta småbarnsmödrar). Men det behövs verkligen nu eftersom jag är för fet för de flesta plagg jag har här hemma, suck! Men det är också några saker till hemmet, bland annat överkast och kuddar till våran dubbelsäng. Får se hur det blir, visar er nog imorgon iallafall.

Nu ska jag fortsätta med mitt, sedan ska jag gå till sängs. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Brukar oxå shoppa från Halens, både till mig och mannen!! Lite bilder på kläderna?? ;-)

2009-10-04 @ 09:29:18
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Amanda

Ja, jisses vad han gillade dvd:n i bilen Luddeman. :) Det var verkligen ett bra inköp! Kommer vi nog inte att ångra.



Jag hade en riktigt skön dag för mig själv. Att bara göra det som faller en in. Sitta i nattsärken fram till lunch, bara kunna dra på en film utan att bli störd, äta när man vill och vad man vill. Ja, du fattar. :)



Hoppas ni får en fin kanelbullens dag idag!

Kram

2009-10-04 @ 11:22:07
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad blev det för skojs från Halens?



Och lilla fröken, fet är du inte! Hur gick det med att hålla igen på skräpmaten? :) M har rasat i vikt sen han sluta med de och godis.. Vi har lördagar om godis dag hehe



KRAMAR

2009-10-04 @ 12:45:57
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tusen tack. =)

Hoppas att allt är bra med er.. =)



Kram

2009-10-04 @ 13:17:21
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Myran

Tack så mycket! Hoppas ni haft en bra dag! =)

2009-10-04 @ 21:05:52
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du är missnöjd med din vikt, varför tränar du inte ist för att sucka över att du går upp?

2009-10-05 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0