Halloween

Nu sitter jag och smuttar lite på en smirnoff ice, känner mig så oladdad man kan bli. Jag är trött, har huvudvärk och ont i ryggen & nacken som vanligt. Har inga fina kläder att ha och blir inte alls nöjd med sminket. Det kanske hade varit enklast att klä ut sig till en häxa ordentligt istället?
Jag har inga stora förhoppningar om den här kvällen, men jag vill ändå ge den en chans. Det är ju inte så ofta det är något party här på Ramseles hotell. Och dessutom inte alls ofta man går ut i över huvud taget.
Snart ska Tommy & Albin skjutsa mig till Kajsa, ska umgås med henne och några fler ikväll. Det blir ju iallafall trevligt, bara huvudvärken släpper. Håll tummarna för mig!
Jag hade inte ork eller tid att skriva något igår eller idag, så vi får se om jag kan ta igen det imorgon. Har lite kommentarer att svara på också. Nu ska jag fortsätta med mitt. Ha en trevlig halloween allesammans!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är ju ett bra sätt att få veta vad som händer i ens liv när man varken ses lr hörs så ofta :) Men är du sugen på att hälsa på som du skriver så behöver du verkligen inte känna att det ska va nått hinder för att Albin är vild, tro mig jag vet precis hur det kan vara! Det är ju upp till dig om du orkar förståss. Men ni är alltid välkommna :D Jamen absolut, vi skulle kunna ta en trip till er nåndag också!! Skulle också va kul! Läste att du skulle ut ikväll, hoppas du får skoj =) Kram

2009-10-31 @ 23:38:40
Postat av: Ida

Ja det är ju ett bra sätt att få veta vad som händer i ens liv när man varken ses lr hörs så ofta :) Men är du sugen på att hälsa på som du skriver så behöver du verkligen inte känna att det ska va nått hinder för att Albin är vild, tro mig jag vet precis hur det kan vara! Det är ju upp till dig om du orkar förståss. Men du är alltid välkommen :D Jamen absolut, vi skulle kunna ta en trip till er nåndag också!! Skulle också va kul! Läste att du skulle ut ikväll, hoppas du får skoj =) Kram

2009-10-31 @ 23:40:09
URL: http://mittlivsomida.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Herre gud kvinna.. Du låter ju värre än mig... Jag är likadan när det gäller att gå ut. Blev bjuden på masa halloween fester i helgen men alla blev "nee jag orkar inte, jag är trött ovs osv" kul att du ger dom en chans :) Hade du skoj?

KRAM

2009-11-02 @ 10:44:35
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0