Hot and cold

Den här dagen har varit full med olika saker. Bland annat så har jag haft lite huvudvärk hela dagen och blev även illamående på eftermiddagen. Har druckit flera koppar kaffe, gosat med min lilla älskling, plockat och farit runt som vanligt. Har även varit till gammlägenheten, torkat, dammat, pustat och svettats. Känns otroligt skönt att det nu bara är golven kvar att dammsuga och svabba av.
När jag var klar med det jag skulle göra tog jag med mat hem. Först var jag tvungen att lägga lilleprins, som tog ungefär en halvtimme. Sedan njöt jag av varje tugga på min kebabrulle!

Har självklart spenderat kvällen i tv-soffan framför Idol. Alla är verkligen duktiga på sina sätt, men mina absoluta favoriter är fortfarande Tove, Karolina, Mariette, Erik och Kalle. Så jag blev väldigt besviken att Karolina just åkte ut, som sagt så valde hon helt fel låt. Men knäppt att hon ska behöva åka ut för det. För övrigt så ägde sötnosen Tove ikväll när hon sjöng Hot´n´cold, hon är så jävla grym! Bara 16 år och sån röst, känsla, scennärvaro och otrolig utstrålning. Hon är ju en som kan ta hem hela skiten tror jag.

Nu till den roligaste nyheten. Imorgon bitti packar vi och drar iväg till min kära mor i Trolldalen, där vi ska lämna av lillprinsen. Jag och Tommy ska för första gången på väldigt länge fara iväg till Sundsvall för oss själva några timmar. Albin ska få stanna hemma och umgås med sin mormor. Ska bli obeskrivligt skönt måste jag säga, och vi lär nog hinna sakna honom lite. Men desto roligare blir det att träffa honom när vi kommer hem :)

Men nu tänkte jag snart göra mig klar för sängen. Måste planera vad som ska packas och tas med imorgon och framför allt vad som ska inhandlas i Sundsvall. Får se om det blir uppdatering imorgon kväll, beror på ork och tid.
Godnatt och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Erik, Mariette och Calle gillar jag men jag kunde inte riktigt förstå mig på Karolina, gilla inte hon alls!



Skönt att ni snart är klar i den gamle lägenheten. Då kan ni snart stänka den dörren helt :)

Kramar

2009-10-10 @ 12:32:47
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag tycker att många gjorde dåligt ifrån sig igår på idol, jag blev besviken! Men jag tyckte det var rätt att Karolina åkte ut, hon har en bra sångröst, absolut, men hon är inte idol material som dom brukar säga. Däremot är ju Eddie riktigt idol material så jag blev glad att han fick stanna :)

2009-10-10 @ 14:22:18
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vad skönt med lite egentid!! Hoppas ni gör Sundsvall osäkert ;-)

2009-10-11 @ 14:12:12
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0