Torsdag & redan helg

Ja här hemma har vi redan fått helg, underbart! Min sambo är lastbilschaufför och just nu med detta väder så är skogsbilvägarna alldeles förstörda så att dom inte kan hämta något timmer. Lika glad är jag för det. För dom blev därmed lediga idag. Imorgon skulle han ändå vara ledig eftersom det är eftermiddagsvecka, så vi fick lite längre helg och det är ju super.

Vad har vi gjort idag då? Jo, jag har tvättat lite mera, tagit hand om ren tvätt, plockat här och var som vanligt. Har även gråtit en ganska rejäl skvätt, går inte in på några detaljer nu utan det kanske kommer nån gång senare. Vi (Tommy) har betalat alla räkningar som vi hade liggandes i en stor hög. Det blev en rejäl summa denna månad för det var väldigt mycket olika saker på samma gång. Men så kan det vara ibland. Nu är det bara att hoppas att jag får mina pengar i tid från försäkringskassan, får hålla tummarna...

Elin, Martin och Edvin kom och hälsade på oss efter middagen. Det var riktigt trevligt, var så längesen vi sågs. Grabbarna lekte på för fullt som två vilda busar. Dom blev alldeles kokheta & svettiga om huvudet och Albins bamsetält var verkligen en hit. Nu får det inte dröja lika länge tills nästa gång, för Albin tycker ju att det är så roligt att leka med sin kusin.


Edvin och Albin rev tältet många gånger  :)


Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

ÅH! Hur är det med dom? Jag har varit så orolig när hon inte bloggar osv.

Mår dom bra??

2009-11-19 @ 23:07:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



åhh så roligt att få se Edvins söta lockar igen.. Hälsa till Elin från mig att jag saknar henne här i blogglandia..:)



Tror jag att Abbe tyckte detr var latjo att leka med stor kusinen..:)



KRAM

2009-11-20 @ 19:34:49
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0