Hemsk natt med magknip

Det var verkligen vemodigt att kliva upp i morse. Albin vaknade klockan tolv inatt, fick komma in till oss. Men han somnade aldrig om utan han rörde sig runt i hela sängen, grinade och skrek. Han hade jätteont i magen, min stackars prins. Och han somnade inte förrän halv fyra, självklart tog det längre för mig. Jag sov väl sammanlagt en timme ungefär... Men vi klev upp, åt frukost, gjorde oss i ordning och begav oss mot kyrkis. Där var dagmammorna med deras barn och några mammor med deras små. Det var trevligt, Albin stormtrivdes och hade jättekul. Han lekte för fullt och gick runt och tittade överallt, så söt! Var ju ganska längesen vi var dit och då var det inte lika roligt, sen har jag inte haft lust eller ork. Annars i eftermiddag så har Albin badat med sin pappa igen, vi har ätit middag, myst, Albin och Tommy har tittat på hockey (eller "bam" som Abbe kallar det). Och jag har plockat som vanligt och tittat på Plastikkirurgerna och Desperate Housewives. Nu ligger jag i sängen bredvid mina älsklingar som redan sover. Jag hoppas verkligen på en bättre natt inatt! Imorgon ska vi till dagmamman klockan 9, blir nog roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0