Fruktansvärt irriterande

Ja, som rubriken lyder så ligger jag nu med huvudet på kudden och är väldigt irriterad. Anledningen till det är att jag suttit vid datorn ganska länge och hade skrivit ett ganska långt inlägg om våran helg, men när jag skulle spara och uppdatera så hade ju internet farit. Så blev det med det! Sedan kom jag inte in igen, det måste vara nånting knäppt med vårat modem ibland. Så nu ska jag väl försöka sova istället, mina grabbar sover gott bredvid redan. Hoppas alla pappor har haft en riktigt bra farsdag. Imorgon jobbar Tommy förmiddag, men jag hoppas att han kommer hem i hyffsad tid, för jag ska nämligen till sjukgymnasten klockan 15... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte det är ert internet utan blogg.se. Jag kan inte lägga upp bilder och de på blogg.se fattar inte heller varför.. Kul sånt :s



Sv: Men oss är det toppen! Aldrig mått såhär bra och dåligt på en och samma gång haha

KRAM

2009-11-09 @ 11:35:13
Postat av: johanna

Ja fy vad irriterande det är när det blir så där!

2009-11-09 @ 15:38:37
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: M.

Inte alltid :p Men hon vill hellre ha tummen än nappen. Så har hon tappat nappen (eller spottat ut den själv) så åker tummen in. Men håller på som fan med att stoppa i nappen istället :P



Jodå, det är bara bra:) Själv då?

Ska du på den där "mammaträffen" imorgon?



Kram

2009-11-09 @ 21:11:08
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0