Prinsen sover

Gud stackers lilla barn, han hade det inte lätt. Men när klockan blev efter sju så gav jag upp. Han var så trött och sur. Så då satte jag mig i sovrummet i sängen och gav honom flaskan. Då somnade han och så fick han lägga sig. Han sover än! Kors i taket. Skönt för både honom och mig. Jag hoppas att det går bra nu.

Jag ska passa på att försöka slappna av en stund framför teven tror jag... Men jag är riktigt hungrig eftersom jag inte ätit annat än en macka i morse. Så jag borde göra mig något att äta också, men vad? Det får nog bli en macka igen!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Sv; Tack så jättemycket;), är man pysselnörd så är man=)

2009-05-04 @ 22:30:48
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0