Deklaration via sms

Ja nu är iallafall deklarationen gjord. Herregud vilken bra idé, att man kunde göra det med ett sms. Det visste jag inte förrän jag satte mig och kollade på blanketten. Så jag skickade bara iväg ett sms och fick tillbaka ett där det stod att deklarationen är mottagen och klar. Perfekt! Då gjorde det ju inget att jag var ute i sista minuten, jag hann!

Tommy blev uppringd och fick jobba, så han for iväg vid halv tre. Då gick jag och Albin med vagnen, han fick sova i nästan 1,5 timme och det behövdes kan jag säga. Han är så trött hela tiden att jag inte förstår. Fruktansvärt gnällig är han också. Det är ett rent under att jag hunnit få ner dessa meningar. Så det lär inte bli nåt mer sittande här förrän plutten har somnat ikväll.
Det har varit likadant som igår, om inte värre. Han var helt vansinnig när han skulle äta middag, fast han fick sitta i mitt knä. Han har inte kunnat vara själv eller göra nånting utan jag får bära honom. Och det blir väldigt jobbigt i längden, men vad göra när han skriker och grinar helt förtvivlat? Han ger sig ju inte heller...

Jag har inte en aning om vad jag ska äta heller, så det blir nog, ingenting! Om han
Just nu ligger Albin på golvet, han har rullat och ålat sig fram till fönstret. Där ligger han och drar & knövlar i gardinen och i lampsladden, den lilla busen!
Jag har så himla ont i ryggen och nacken nu att jag skulle vilja slänga mig framför en buss. Har tagit smärtisar, men som vanligt så hjälper ju inte det.





Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Jag gjorde min deklaration med e-legitimation

2009-05-04 @ 18:52:30
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Vad glad att du bara kunde göra det.

Jag har sålt en bostad och var tvungen att göra tusen dryga grejjer.

Bläh.

Haha.



Hoppas ni har haft en bra start på veckan. Kram

2009-05-04 @ 21:06:53
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hehe, ja asjälvklart gjorde jag också det i sista minut.

Precis osm all år jag har deklarerat ;)

Märkligt.



Jo tack vi har det bra, barnen sover och jag sitter här alldeles ensam. Lite tråkigt emn samtidigt skönt att bara få ta hand om sig sjävl =D

2009-05-04 @ 22:30:17
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Vad kör Tommy? grus eller livsmedel etc?

2009-05-04 @ 23:55:42
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0