Tick Tack

Åh vad klockan rinner iväg, snart är det spöktimmen.
Även fast jag är så grymt trött, så blir det så lätt att man fastnar här. Framför allt på kvällarna, av någon knepig anledning. Men jag känner heller inte att jag vill lägga mig innan Albin har fått sista målet för natten. Han vaknade typ 23.15 och fick då sin vällingsdos, så nu sover han gott i sin säng igen.

Hoppas för guds skull att det blir en hyffsad natt. Tommy, han har sovit i över 3 timmar på soffan ikväll. Nu har han iallafall lagt sig i sängen. Jag tror bestämt att det blir han som får kliva upp imorgon bitti, så kanske jag kan få ligga några timmar extra.

Istället för välling så sitter jag nu och dricker MIN styrkedryck innan natten tar vid, nämligen OBOY. Gud vad gott det är med ett stort glas, kall oboy. Det har varit min favoritdryck sen jag var pytteliten. Nu är det dock coca-cola och kaffe!


Tänkte mest bara säga det, och godnatt förstås! Nu har jag druckit upp sista klunkarna, ska borsta tänderna och krypa ner inne hos mina älskade pojkar.


Återkommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag kan inte låta bli att tänka på vad mobbade vi blev för vårat O´boydrickande av Danne! haha :)

2009-03-12 @ 09:42:41
Postat av: Emma

Vilket fint kort på pojkarna i ditt liv :)

Och en annan sak, oboy är usch :)

2009-03-12 @ 09:54:05
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0