Tårtkalas

Idag har det varit folkigt, jämfört med i vanliga fall åtminstone. Väldigt trevligt! Det har varit tårta, kakor, kaffe, läsk och en massa surr och skratt.

Resultatet av min middag blev väldigt bra, gud vad gott det är med lax. Jag måste börja göra det oftare.

Just nu är min och Tommys kära vän Dana här. Skitroligt att äntligen få träffa honom, var längesen sist. Minns inte ens när, men över ett halvår sedan iallafall. För han fick träffa Albin för första gången idag. Jag tror att Abbe beundrade honom. När jag satt och matade Abbe med flaskan så gick det bra, så länge inte Dana pratade. Då vred han sitt huvud varje gång, kollade på Dana och flinade  :)

Idag gav jag Tommy pengarna som jag sparat ihop åt Albin i hans egna lilla Nalle Puh-sparbössa. Så han for på banken och satte in dom på sitt konto. Sen ska han föra in dom på mitt konto. Då har jag lite att handla för åt lillgubben, rättare sagt 1300 kronor, inte illa! Det kommer nog gå åt lite den 16:e när P.O.P öppnar deras webshop. Då ska Abbe få lite nya fina kläder tänkte jag.

Imorgon är det Fredag. Då är det nog lugnt över dagen, som jag vet än så länge.
På kvällen ska jag gå på bio med Elin och Lena - Män som hatar kvinnor. Jag hoppas och tror att den är bra. Men har dock inte läst boken. Det kan ju ibland vara till en fördel också, eftersom oftast böckerna brukar vara bättre än filmerna och då kan man bli lite besviken.

Kommentarer
Postat av: Lena

Men har du inte ett sparkonto till honom som du kan sätta in lite pengar på då? Det är ju bra att ha i framtiden...



Ses ikväll!

2009-03-06 @ 12:34:12
URL: http://axelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0