Snorvalp

Det är jag det! Snoret rinner och täpper till. Det svider lite i näsan nu också och jag nyser lite emellanåt. Ryggen värker fortfarande och jag har ont i mit knepiga huvud. Men annars är det väl ganska bra denna Fredag kväll. Har självklart sett Lets Dance, som vanligt. Det är så skönt nu för det spelar nästan ingen roll vilka som går vidare. Dom är värd det alla tre och jag gillar alla tre. Fast Laila är väl en klass för sig? Jaja, blir iallafall roligt att se om en stund vilka det blir.

Fick nästan "brottas" med vår lille son för att få honom att ligga på sidan. Han var helt hysterisk ikväll och ville verkligen inte sova. Det tog ett bra tag. Måste vara nånting som stör honom, stackarn! Till slut så slocknade han efter mycket ilska. Jag hoppas att han får sova hyffsat bra iallafall, och att han inte ska bli så snorig inatt. Han har ju ändå varit rätt hyffsad idag. Det är bara jag som blir värre. Hoppas verkligen att Tommy klarar sig ifrån det.

Till middag idag så gjorde jag pölsa & pärer. Tommy åt hamburgare. Sedan åkte Tommy och Albin en sväng, dom hälsade bland annat på hos Elin med familj. Jag tog då hand om disken och plockade lite.

Imorgon blir det faktiskt städning, för då har vi inget annat val. Vi åker ju till mamma & pappa i god tid på Söndag och då ska det vara gjort. Kommer kännas underbart när det är klart. Man mår verkligen inte bra när det är dammigt och smutsigt i hemmet, usch. Man går och tänker på det hela tiden. Har ju tänkt städa i över en vecka tror jag, det behövs verkligen.

Hoppas ni alla har en härlig Fredag kväll. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är en frukt, men det ser ut som nötter. 100 % biologiskt alltså inga tillsatser eller kemikalier. Jag beställde min nötter från Östersund. Man lägger 5- 8 nötter i en tvättpåse och sen tvättar man. Nötterna kan användas 2- 4 gånger beroende på hur smutsig tvätten är eller när de är urtvättade. Man ska inte ha sköljmedel. www.heltnaturligt.com

2009-03-21 @ 06:47:01
URL: http://mammamatilda.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack för kommentaren :* Ha en bra dag!

2009-03-21 @ 09:26:00
URL: http://xemiliex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0