Nybadad mor & son

Efter att Albin och jag hade tagit ett bad tillsammans och han hade fått sin mat så somnade han gott. Sov i nästan 1,5 timme. Nu ligger han och hojar nere på golvet. Väldigt söt i sitt ruffsiga hår, som för övrigt faktiskt har blivit lite längre.

Fick också hjälpa honom att bajsa idag och den här gången var det riktigt hårda små korvar. Så jag förstår att det var trögt och att han gnällde. Viktig information, för er som vill veta  :)

Vi ska snart gå på ica och handla det som behövs för taccos-middagen. Sedan har man lite att göra. Ska slänga in tvättar, diska, plocka lite och sedan börja med maten. Kommer att bli skönt när det är lite gjort och man får sätta sig för att ta en tugga i en fylld tortillas.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

här är de bara fint. funderar lite över hur jag ska göra håret inför kvällen.. ska äta på thörnströms ikväll. sen är de ju melodifestival :) själv?

2009-03-14 @ 15:21:44
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

usch, det är så jobbigt när de är så hård i magen.. stina var så hård förut att hon bajjade bara 1 gång i veckan eller ännu mer sällan.. hon hade riktigt jobbidt där ett tag, men det gick över som tur är..

nu har hon raket baj isl.. ;) ge mycket katrinplommon, päron och aprikos pure.. det brukar hjälpa till.. :) blanda messmör i välling funkar med.. men du kanske redan provat allt..:)



vilka hejja du på ikväll då? tror jag håller på alcazar.. eller måns... minns inte vilka mer som var med.. jag vet iaf att jag inte håller på ugglas.. ;)



kramkram

2009-03-14 @ 16:01:54
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jodå här är det rätt bra...

Känner mig som en flodhäst bara och är enormt trött...

Precis som att man för första gången liksom slappnar av och känner efter nu när man slutat jobba.. Är helt slut..



Melodifestival ikväll..

Vem vinner tro...?

2009-03-14 @ 17:01:28
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Stackars lille påg, inte kul och ha så ont i magen. Systerdottern har haft så sen hon var.. mindre.Är nu 3år och nu kom läkarna på vad de berodde på.



Sv: Ja jag är riktigt stolt över han :)

Spela låten imorse för han (den ja tjata ut igår) han örja små gråta :)

2009-03-14 @ 17:21:03
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0