Nu blev det natta

Mitt på dan idag så tog vi Albin i vagnen och gick ut en sväng. Men det var näst intill snöstorm, blåst, kallt och snön yrde rätt i ansiktet. Det bjöd vi på. Handlade först lite på ica, sedan gick vi på OK där vi träffade Göran och surrade lite. Jag köpte en glass, för att se om jag skulle få lite vår/sommarkänsla. Men icke! En liten och dyr glass, en av Magnums nya, var inte sådär jättegod heller. Bättre lycka nästa gång kanske?

Albin fick iallafall sova i typ två timmar, så det var skönt. Till middag åt Tommy köttfärssås & spagetti som jag hade tagit hem från mamma & pappa igår. Och jag, jag åt pölsa & pärer. Fy fabian vad gott det är, mmm!

Till kvällen blev det som vanligt teven. Unga mödrar, Vänner, Antikrundan och Lyxfällan var det som rullade för mig. Tommy satt vid datorn och kollade på Luleå-Frölunda. Nu är Frölunda klar för semifinalen, för er som inte visste...

Albin åt och somnade vid halv nio, så då blev det lite lugnare här inne i vardagsrummet. Tommy har lagt sig, så han lär nog sova nu han också ska jag tro. Det är bara jag som är nattugglan här nu och det är ju garanterat jag som är tröttast av oss egentligen. Jag tänkte alldeles strax göra natt.

Har gjort i ordning en flaska välling så det är klart när lillprinsen vaknar och vill käka. Jag ska bara ta något att dricka, börsta tänderna och klä av mig innan jag slutligen kan hoppa i säng. Det lär nog bli lika himmelskt skönt som vanligt. Bara jag kan somna så. Håller tummarna på det, och att det även blir en hyffsad natt för oss alla.

Jag återkommer som vanligt imorgon... God natt!

Kommentarer
Postat av: Tösens M a m m a

Usch så tråkigt med snö nu...vill ha vår o sommar...

2009-03-13 @ 08:35:08
URL: http://bomullstussen.webblogg.se/
Postat av: Victoria

Tror ingen köpt den, det var bara jag och stellan som var där med patrick och evelina så jag vet inte om det är någon annan som vet om att hon ville ha den. Med oss är det bara fint, ha en bra helg

2009-03-13 @ 09:56:11
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-13 @ 13:47:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0