Nostalgi

Idag har både dagen och kvällen varit lika lugn som vanligt.
Blev bjuden på köttfärssås & spagetti till middag. Det är alltid skönt när man får mat som man sluppit laga själv.

Har sett på Unga mödrar och Vänner i vanlig ordning. Men Den rätte för Rosing och Desperate Housewives som jag ville se och vanligtvis brukar se fick Tommy spela in hemma i Ramsele ikväll. Mamma och pappa skulle se Mästarnas mästare. Jag har ju inget att säga till om där  :)  Det positiva är ju att jag har något bra att titta på när vi kommer hem imorgon.

Mamma och pappa har lagt sig och Abbe sover. Det har han gjort sen klockan åtta. Det innebär att han kan vakna i princip när som helst och vilja ha välling. Ska göra i ordning en flaska så det är klart, när han börjar gapa. Det är så skönt att han är duktig att sova på kvällen nu.

Just nu sitter jag och ser Big Brother - repris på kanal 400. Jag måste erkänna att det är jäkligt roligt. Får nästan lite nostalgikänsla. Gud så man tittade på den såpan när den gick. Detta är ju omgången när självaste Rosing är med och det har man ju helt glömt bort.

Mamma är ledig imorrn. Så det blir mys. Vi får väl se när lilleman vaknar och vill kliva upp för att möta dagen med sitt söta leende. Kanske att hans mormor är sugen och mer redo att joina honom än mig.
Vi ska även åka till Långsele och hälsa på mormor. Tommy får plocka upp mig där när han kommer från skolan och så åker vi vidare hem till Ramsele.

Det var väl allt för mig, nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0