Morgonstund

God morgon!

Natten har väl gått för sig. Jag gav Albin vällingen när jag la mig strax före 1 inatt, han åt upp typ sovande. Två gånger inatt vaknade han och låg tvärs över sängen och gnällde. Han är ju lite väl lång för att ligga åt det hållet nu. Vaknade väl några gånger till, men kunde nöja sig med nappen.

Före 6 i morse ville lilla prinsen påbörja dagen, först fick han mat i sängen. Jag hade mina förhoppningar att han kanske kunde somna om en liten stund. Men det ville han inte, så vi klev upp.
Sitter nu och tittar på Vakna med voice. Mamma kom nästan just upp. Pappa åkte iväg tidigt i morse på något jobb. Snart vankas det kaffe, och kanske en macka till frulle. Vi lär väl bara ta det lugnt tills vi åker till mormor, tror jag.

Edvin har namnsdag idag också, så en storgrattiskram till honom från moster! :)

Hoppas att det blir en härlig dag för er alla!

Kommentarer
Postat av: Elin

Edvin tackar för gratulationerna! :)

2009-03-11 @ 08:40:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0