Kväller

Dagen har rullat på i vanlig ordning. Jag och Tommy drog några rundor på dansmattan. Skitkul! Men jag blev svettig som få. Albin verkar älska att ligga och titta på när vi dansar, ligger och glor och skrattar till och med ibland.

Det var samma visa idag när det gällde middagen. Vad dum man är, när man har så mycket i frysen. Det slutade med att Tommy värmde en liten billys pizza. Jag gjorde nudlar och till det åt jag en klick creme fraishe, gurka, tomat och feta ost. Inte så dumt faktiskt.

Albin sover och Tommy har också lagt sig. Jag sitter fast på denna obekväma stol av någon konstig anledning. Men jag ska gå snart jag också, och förhoppningsvis somna inom rimlig tid. Inte halv fyra på morgonen som senaste natten.

Imorrn blir det lite plock och dona här hemma. Dammat och dammsuget är redan gjort som tur är. Men jag måste springa och handla när ica öppnar. Köpa någon present åt min svärmor som också fyller år imorgon, samma dag som min sambo. Sedan blir det väl lite besök som kommer imorrn, hoppas jag. Det blir tårta och kaffe!

Glömde att tala om att jag igår kväll blandade hälften ersättning och hälften mild havrevälling åt Albin. Till hans sista kvällsmål. Jag blandade av den anledning för att prova mig fram, så det inte blir för stor förändring för honom. Han och hans känsliga problemmage, måste jag vara försiktig med. Men det verkade som att det gick bra. Nu hoppas jag att han vaknar snart så att han kan käka. Innan han somnade satt jag och skulle ge honom mat, men han åt inte ens 5 ml innan han slocknade...

God natt, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0