Kalla fakta

Ja gårdagen var minst sagt händelserik. Den började bra men, har inget mer att säga om det. Jag drack bara två glas vin och en cider. Så skötsam jag har blivit! Min första "festarkväll" på 1,5 år blev väldigt lugn, och det var skönt. Men somnade nog inte förrän vid 3 inatt. Och hela dagen idag har jag varit som en zombie.

Just nu sover Albin, som också är jättetrött och grinig när han är vaken. Tommy sussar på soffan. Snart ska vi se Kalla fakta och efter det blir det Parlamentet och Beck - Den svaga länken.

Imorgon bitti ska vi åka tidigt på morgonen. Tommy ska på skolan som börjar halv nio. Jag & Abbe ska försöka fördriva tiden. Har tid hos barnläkaren klockan 13.45 för återbesök. Då får vi se hur det verkar som, om han är helt fri från infektion.
Jag får se om vi sover kvar hos mamma & pappa imorrn eller om vi åker hem när Tommy slutat skolan.

Nu ska jag se vad jag ska ta att smutta på till tv-tittandet, och se om det blir liv i gubben...

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Håller tummarna för att det går bra hos läkaren idag!



Önskar Dig en härlig ny vecka!!



Massor av kramar!!

2009-03-09 @ 09:05:26
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Elin

Ja, äntligen börjar töserna kommai släkten, kanske är alla pojkar "förbrukade"? ;D



Jo, det är bra. Ska nu ta tag i lite städ och sånt innan man ska på byn och göra sina roliga ärenden.



Hur är det med er då?

Hoppas att det går bra för Prins Albin idag!

2009-03-09 @ 09:50:30
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Funderar kanske på att ta före och efter bild... Eller så blir det bara en efterbild... Vet inte om jag hinner innan min klipptid.



Håller tummarna för prinsen nu :)

2009-03-09 @ 11:05:52
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0