5 dagar kvar

Tills det smäller. Polarn & Pyret startar sin webbutik här på nätet. Som man har väntat på det, eftersom man aldrig kommer iväg nånstans. Jag har inte varit iväg från Ramsele/Sollefteå sen Juli i somras. Det börjas kännas kan jag säga, om jag bara hade haft lite överskott av pengar så skulle jag ta bilen direkt och fara!

Jag är helt enkelt en sån som beställer det mesta på internet. Både kläder åt mig, åt Albin, åt Tommy och saker till hemmet. Det är ju väldigt lugnt och bekvämt såklart. Men ibland känner man att man verkligen skulle vilja komma iväg.

Till saken ; om 5 dagar öppnar som sagt webbutiken på POP. Nu är det ju så att jag inte har så värst mycket pengar. Men jag har en liten slant som jag tänkte använda till att beställa några plagg åt Abbe.

Några önskemål bara sådär


Kommentarer
Postat av: naddie.

oh detta har jag helt missat!



vi mår bra :) hur mår ni?



visst är lägenheten perfekt för oss.. vi får reda på måndag om vi får den eller ej.



hoppas hoppas

2009-03-11 @ 23:32:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hej



Trevligt att du tittade in på våran blogg, han är riktigt söt också :)



Visst är det skit bra, min fru är överlycklig att de ÄNTLIGEN (som hon säger)att de ska fixa igång den tjänsten.

2009-03-11 @ 23:48:10
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Malin

Fin blogg :) Kolla gärna in min och kommentera :D

2009-03-11 @ 23:50:17
URL: http://quantium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0