Hem ljuva hem

Vid halv sex var jag och Albin hemma i Ramsele. Han vaknade när jag bar ut honom ur bilen efter att ha sovit nästan hela vägen. Det var lika bra att han vaknade, så vi fick byta blöja på honom. Han bajsade nämligen just när vi åkte så det luktade litegrann i bilen  :)

Med mig hem hade jag två stycken prinsesstårtor som vi ska ha på Torsdag då Tommy fyller 21 år. Pappa hade köpt dom på Wienerbageriet i stan, som jag bett honom göra. Dom är så billiga där. Dom ligger i frysen nu, vi får se om herrn i huset kommer klara av att inte gå dit och nalla nånting. Han fick iallafall en liten bit innan vi frös ner dom. Och han hade extra tur idag, för innan tårtbiten så fick han en bit smörgåstårta som jag hade med mig från Oppe & Malin.

För övrigt har vi inte gjort speciellt mycket ikväll, som vanligt. Sett på teve, både Unga mödrar, Vänner och lite Familjen annorlunda. Albin ligger och sover i sin säng och har sovit ett tag nu. Tommy ligger och sussar på soffan, med en tidning över huvudet och småsnarkar lite lätt.

Jag har väldigt ont i min rygg. Både efter två nätter i en annan säng och efter resan hem så känns det på. Hoppas det blir lite bättre snart...

Imorrn ska vi på BVC och väga & mäta min lilla prins. Jag tror inte att han har gått upp så mycket, men han kan säkert ha växt lite på längden. Efter det så åker vi nog alla tre och hälsar på Elin med familj...

Längtar redan tills på Lördag, då mamma & pappa kommer för att gratta Tommy i efterskott, och övernattar hos oss. Så nu är det inte så länge till vi ses igen, det känns skönt!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Såklart att ni får komma förbi imorgon! Är ju bara trevligt! Ska bara fara på byn och uträtta lite ärenden men det hinner jag ju göra innan klockan två :)



Kram!

2009-03-02 @ 21:48:51
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Men det är väl inget kurkis imorgon? Eller? Tänkte att det är sportlov och tror att Theres är i fjälls...



Kram!

2009-03-02 @ 22:26:19
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0