Grattis!

Som jag redan nämnt så fyller min Tommy 21 år idag. Hans pappa kom in en sväng i morse med födelsedagspengar. Han hade inte tid att stanna och fika så han fick med sig en bit tårta att ta hem. Tommys mamma fyller också år idag. Så hon kom hit tills oss, vi bytte presenter, hon fick en liten tavla, ett kort och en rosbukett av oss. Vi drack kaffe med tårta & kakor. Vi surrade lite och hade allmänt trevligt, var roligt att träffas. Elin var också här och grattade dom och fikade lite.

Sitter hos farmor, och är fashinerad av hennes present  :)

Av Elin fick Tommy en snygg Puma-tshirt och av hans mamma fick han pengar, choklad och två bingolotter. Inte illa!
Av mig och Albin fick han faktiskt bara en chokladkaka, en liten prydnad och ett fint kort. Han ska få sin riktiga present så småningom. Han vet vad han ska få, det är en grej jag ska beställa men den var slut för tillfället.

Detta var vad han fick av oss :)


Just nu är mina älsklingar ute på en liten promenad. Jag är trött, slut, småsvettig och har lite ont i huvudet. Har kännt av lite stress i morse och sovit dåligt inatt , då kan det väl bli detta resultat.
Nu tänkte jag gå och börja med middagen. Det blir lax, potatisklyftor och majonäsblandning idag. Mums! Jag var så duktig idag som kom ihåg att ta fram lax ur frysen.

Mina älsklingar på väg ut  :)



Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: malin

söta =)

2009-03-05 @ 23:19:01
URL: http://mgullstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0