God natt

Nu har jag utfört månadens tråkigaste göra, betalat lite räkningar. Så imorgon försvinner lite mer än två tredjedelar av mina pengar från kontot. Men det är skönt att ha det gjort, eftersom det tyvärr är ett måste. Går ju liksom inte att slippa undan.

Jag har öppnat paketet från POP och blev lite negativt överraskad över att en av bodysarna inte var med. Gick in och kollade på min beställning och där fanns den ju med. Men när jag granskade min betalning så såg jag ju att den inte var med i betalningen. Det tänkte jag inte på då jag gjorde varken beställningen eller betalningen. Jag tror nästan inte att det syndes då. Men den måste ju ha varit slut antar jag, tråkigt nog. Istället fick  Albin iallafall en till kanin som han faktiskt älskade. I förra paketet fick han en randig marinblå, nu fick han en randig röd.

Fick även POPs klubkort på posten idag och med det fick jag en 50 kronors rabattcheck. Så vi får se till att använda den inom 3 månader, och det ska nog gå :)

Klockan tickar, känner stress över att måsta försöka sova. Även om jag vet att det brukar ta sin j*vla tid. Ska ta ut prillan nu och borsta tänderna, förbereda en flaska åt Albin som han får när han blir hungrig. Sen ska gå in till mina två underbaringar och krypa ner under täcket. Tror ni att John Blund är snäll ikväll??

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

mhmmm, men värre är nog att många tjejer kommer gå runt i såna, men plusset är ju att man har ngt att skratta åt. ;)

2009-03-25 @ 23:35:07
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

det låter som en supermysig dag :)



kram

2009-03-26 @ 06:55:34
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0