God morgon!

Klockan är nu 09.05. Tommy har just vaknat, Albin ligger och gapar för fullt i sin säng, där jag försöker få honom att sova. Det går inge vidare, fast han är väldigt trött. Han ville göra morgon redan klockan 5 i morse, men som tur var så somnade han om vid  halv sex och sov nästan en timme.

Då klev han och jag upp. Slog på Vakna med voice. Han körde lite gåstol medan jag åt frukost. Det blev oboy och smörgåsar med brieost och salami, mums! Sedan fick Albin sin morgongröt med lite katrinplommonpuré.

Natten blev väl faktiskt hyffsad om man jämför med andra nätter. Han vaknade ju några gånger, men fick ändå mycket sömn, med tanke på när han somnade igår. Klockan 4 i morse fick han en flaska mat.

Nu sitter jag och dricker mitt kaffe som har lyckats bli kallt, som vanligt! Kikar runt på lite bloggar och andra sidor.
Idag är det väl tänkt att Elin, Edvin och Linda kanske ska komma på en fika. Då ska Elin få hennes present, över 3 månader för tidigt  :)

Nu kom Tommy upp, Albin har äntligen somnat. Jag hoppas att han får sova hyffsat, så att han är lite piggare sedan.

Kom på att jag har glömt att visa min nya påskprydnad från ica, så här kommer den!
Jag tycker att den är så söt och fin.



Kommentarer
Postat av: Elin

Va spännande att jag ska få present redan! Först när jag hämtat Edvin hos dagmamma så tror jag att vi ska till Nicklas och kolla på alla hans djur. Sen kommer vi till er, men jag hör av mig innan...



Att lille Albin också är morgonpiggg...men det kanske beror på att han somnade tidigt igår med? Får hålla tummarna för det.



Kram

2009-03-27 @ 09:49:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Skönt att sömnen verkar gå åt rätt håll i alla fall... även om det är en bit kvar tills de gyllene 8h i sträck;.))



tack så hemskt mycket för de fina orden också!:.))

2009-03-27 @ 23:28:58
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0